Opšti uslovi poslovanja

Opšti uslovi korišćenja

www.cacaoshop.rs je Internet prodavnica (web shop) lanca drogerija CACAO (CACAO drogerie) putem koje kupcima nudimo kompletan asortiman CACAO drogerija. Svaki proizvod ponuđen na web shopu-u opisan je (što detaljnije, sa nekoliko slika)  i razvrstan u odgovarajuću prodajnu kategoriju i brend kategoriju (u zavisnosti od toga ko je proizvođač odnosno koji mu je brend).

Svaki proizvod koji se nudi na web shopu sadrži i sve najbitneje elemente koji ga opisuju – cenu, vrstu i kvalitet proizvoda, uslove garancije, način plaćanja, i dr. – koji su od značaja za odluku potrošača o kupovini ponuđenih proizvoda. Za više informacija o svakom od proizvoda, pa i konsultacije, pozovite nas na Kontakt telefon.

Politika zaštite potrošača

Kupcu će svaki proizvod koji naruči biti isporučen u predviđenom roku i u ispravnom stanju, uz prateću dokumentaciju (garantni list ili drugo) ukoliko proizvod podleže garanciji ili ga prati drugi neophodni dokument. Kupac ima pravo prigovora i na kupljenu robu (ili pruženu uslugu) za koje se ne izdaje garantni list, a u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
U svakom slučaju, kupci su u procesu kupovine zaštićeni važećim odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Privatnost podataka

Privatne podatke koje dajete na web-shopu koristimo isključivo u svrhe zbog koje su dati. Ni jedna informacija neće biti prosleđena ili prodata drugim licima, sem u slučaju direktno vršenja usluge kupovine (kurirska služba). CACAO drogerija odgovarajućim tehničkim i organizacionim postupcima štiti lične podatke od zloupotrebe.

Ukoliko se ne slažete sa ovom izjavom o poverljivosti Vaših podataka, molimo Vas da ne koristite ovaj web-shop, i ne ostavljate nikakve podatke.

Pristup vašim podacima je jedino moguć putem naloga – ukoliko se poseduje šifra i lozinka.

Prodajne kategorije i oznake

Izbor prodajnih kategorija interna je odluka Cacao drogerija, i trudimo se da pravim izborom kategorija olakšamo snalaženje kupaca – primer: „Make-up“, „Nega kose“, itd.  Dodatno, svaki proizvod opisan je i različitim atributima – („Novo“, „Akcija“ „Preporučeno“…) čija je namena da vam pomogne u odabiru proizvoda nestandardnim kriterijumima. Svi proizvodi koji su novi u ponudi imaće oznaku „Novo“ i ona će biti aktivna do pojave sledećih novijih proizvoda u ponudi. Atributom „Akcija“ označeni su oni proizvodi koji imaju akcijsku cenu, i takva oznaka garancija je da ćeta tako označen proizvod dobiti po baš takvoj, akcijskoj, ceni. Oznaka „Preporučeno“ je interna oznaka Cacao drogerija – ovu oznaku dodeljujemo na bazi prikupljenih informacija iz čitavog CACAO sistema (lanac drogerija, kozmetički studiji, CACAO akademija, itd.). Trudimo se da svaki takav proizvod dodatno opišemo i objasnimo zašto je aktivna „preporuka“. U davanju preporuka koristimo profesionalno iskustvo iz centara za negu lepote, ali i korisnička iskustva iz našeg lanca drogerija.

Cene, akcije, popusti i vaučeri

Cena svakog proizvoda je prikazana uz naziv i fotografiju proizvoda, i iskazana je u dinarima, sa uključenim PDV (porezom na dodatnu vrednost).
U slučaju da, u skladu sa svojom politikom poslovanja, odobrimo posebne popuste za određene proizvode, takvi proizvodi biće obeleženi oznakom „Akcija“ . Za proizvode za koje važe posebni popusti na regularnu cenu, u polju gde je prikazan proizvod, prikazan je okvirni % popusta, regularna cena i cena sa popustom. U tom slučaju važeća cena koju kupac plaća je cena sa popustom.

U slučaju da od momente početka kupovine do okončanja dođe do promene cene nekog proizvoda – što je moguć scenario obzirom na mogućnost kupca da neograničeno dugo bira proizvode i smešta ih u korpu – važeća cena je cena u momentu okončanja kupovine, jer se cene proizvoda ažuriraju u trenutku formiranja konačne porudžbine, i to tako što se preuzimaju trenutno važeće cene proizvoda i prikazuju se pre konačne potvrde od strane kupca. Cene koje su prikazane u konačnoj porudžbini koju je kupac potvrdio, su cene koje kupac plaća. Nakon potvrde porudžbine, kupac dobija na prijavljeni e-mail poruku sa potvrdom porudžbine i predračunom sa ukupnim iznosom koji kupac plaća (uplatom ili gotovinom prilikom preuzimanja). Opciono – pre svega u slučaju bilo kakve nedoumice po pitanju vaše porudžbine, će Vas pozvati naš saradnik u prodaji, da potvrdi Vašu porudžbinu. Ovo pre svega u slučaju kada ustanovimo da postoji sporna stavka oko porudžbine (nedostatak pojedinog proizvoda usled dugog procesa poručivanja, ili slično).

U slučaju da, u skladu sa svojom politikom poslovanja, u određenom periodu i pod određenim uslovima, odobrimo kupcima posebne popuste u vidu promo kodova ili oznaka, a kojima se stiče pravo na određeni promotivni popust na određenim proizvodima ili na celoj kupovini, uslovi i ograničenja pod kojima se ovi promotivni kodovi mogu iskoristiti se objavljuju na stranicama web shop-a, bilo u obliku informacije (tekta) bilo banera ili ilustracija na web-shopu.

Kupci CACAO drogerija mogu kupovati i poklon kuponima, karticama ili vaučerima (u daljem tekstu: GIFT) , sa tačno određenim nominalnim vrednostima. GIFT može biti plastična kartica ili kartonski kupon, sa prepoznatljivim grafičkim rešenjem sa navedenom nominalnom vrednošću i/ili posebnim kodom, koje kupac koji ga je kupio može proslediti drugoj osobi, koja isti može upotrebiti za plaćanje porudžbina u navedenoj nominalnoj vrednosti. U slučaju da se takva nominalna vrednost razlikuje (veća je) od vrednosti porudžbine, kupac može iskoristiti ostatak nominalne vrednosti za sledeću porudžbinu, ali ne i dobiti kusur u vidu gotovine. U slučaju da je nominalni iznos manji od vrednosti porudžbine, kupac je dužan da razliku plati jednim od predviđenih načina plaćanja. Kod GIFT plaćanja NEOPHODNO JE DA TO NAZNAČITE našem operateru, kako bi vam bio poslat tačan iznos za plaćanja.

Vrste plaćanja

Plaćanje robe možete da obavite na dva načina: pouzećem (keš) i preko računa (avansno po primljenom predračunu). Plaćanja karticom za plaćanje preko interneta još uvek nismo implementirali – za ovaj vid plaćanja čekamo prihvatljivije uslove plaćanja, kako se isti (trenutno važeći, u najmanju ruku nepovoljni) ne bi odrazili na krajnju cenu proizvoda prema vama, kupcima.

Plaćanje gotovinom (pouzeće) je način plaćanja kojim porudžbinu plaćate prilikom preuzimanja pošiljke na adresi koju ste naveli kao adresu isporuke. Plaćate kuriru gotovinom. Cena pakovanja i isporuke je uključena u ukupan iznos koji ste dobili na vašu e-mail adresu uz potvrdu porudžbine i to je ukupan iznos za plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke.

Plaćanje na račun možete izvršiti on-line (e-banking) ili uplatom na šalteru banke. Ako izaberete ovu opciju, dobićete na vašu e–mail, kako je navedena u vašem nalogu, instrukcije za uplatu odnosno predračun. Predračun u ovom slučaju važi 5 radnih dana i odobrava se tek nakon evidentiranja vaše uplate na našem računu. Uobičajeno vreme za proknjižavanje vaše uplate je do 24h.

Isporuka

Poručena roba će Vam stići putem brze pošte na adresu navedenu kao adresa isporuke. Troškovi dostave će biti istaknuti na Računu.

Porudžbine primljene do 19:00 biće isporučene sutradan, dok će pošiljke poručene nakon 19:00 biti isporučene dan kasnije. Ovo ne važi za porudžbine subotom i nedeljom, kada se isporuka vrši u ponedeljak. Vreme isporuka zavisi od kurirske službe – uobičajeno je do dva radna dana. Izuzetno, porudžbina može biti isporučena maksimalno 5 dana od poručivanja.

U slučaju da porudžbinu niste dobili u dva radna dana od dana porudžbine, kontaktirajte našeg operatera ako bismo aktivirali tzv tracking kod – praćenje pošiljke.

Otkaz kupovine

Kupci mogu izmeniti ili potpuno otkazati porudžbinu u bilo kom trenutku nakon potvrde porudžbine do trenutka otpreme pošiljke, bez dodatnih troškova.

Kupci imaju pravo da otkažu porudžbinu najdalje do 14 dana od dana prijema porudžbine, bez navođenja razloga s time da u tom slučaju kupci snose troškove povrata proizvoda na adresu CACAO drogerije, kao i trošak umanjenja vrednosti proizvoda u slučaju ako su proizvodi raspakovani iz originalnog pakovanja u iznosu koji se utvrdi nakon prijema proizvoda. U slučaju kada proizvod nije raspakovan iz originalnog pakovanja, kupac dobija povrat punog iznosa cene tog proizvoda.

Povrat novca vrši se uplatom na račun koji nam kupac dostavi.

U slučaju otkaza kupovine nakon otpreme pošiljke – nepreuzimanje porudžbine od kurirske službe, kupac snosi troškove isporuke i povrata porudžbine, za šta naknadno dobija račun. Kupac je u obavezi da plati takve troškove. Izbegavanje ove obaveze nam daje za pravo da takvog kupca izbrišemo iz baze kupaca, odnosno da mu ukinemo nalog na web-shopu, sve do momenta izmirenja svih obaveza.

Reklamacije

Kupci mogu prijaviti reklamacije na broj telefona 034.203.574 ili 064.522.0422 ili poslati na e-mail: info@cacao.rs

Reklamacije na izostanak isporuke porudžbine u dogovorenom roku, kupci treba da dostave najdalje 7 dana od tog roka.

Reklamacije na primljenu količinu, odstupanja u vrsti proizvoda od poručenih, eventualna oštećenja ili na kvalitet proizvoda, kupci mogu poslati u roku od 7 dana od prijema paketa.

Potrebno je da reklamacija sadrži: identifikacione podatke o kupcu (ime i prezime, e-mail adresu koja je prijavljena prilikom porudžbine), identifikacioni broj porudžbine (broj porudžbine / računa), kao i detaljan opis u čemu se sastoji reklamacija.

Hiper pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja reklamacije i potrebe da se istraži više činilaca, krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 14 dana od dana prijema reklamacije.

Osnovno načelo kojim se hiper rukovodi u rešavanju reklamacija je načelo dobrog trgovca koji brine o zadovoljstvu svojih kupaca.

Povraćaj sredstava

Ako iz nekog razloga kupac treba da vrati kupljenu robu, to će, kako se, prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014), kupovina preko našeh web-shopa smatra prodajom na daljinu, učiniti koristeći OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA NA DALJINU, koji se šalje preko neke brze pošte.

Kada se proizvodi vrate, kontroliše se njihovo stanje (da slučajno nema oštećenja) i da li je sve ranije poručeno i vraćeno. Ukoliko je sve u redu, novčana sredstva utrošena na kupovinu biće vraćena kupcu uplatom na tekući račun kupca.

Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu ćemo Vam poslati odmah po prijemu vašeg zahteva.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu, inače, ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca (gore pomenut), koji se dostavlja kupcu u slučaju odustajanja.

Obrazac treba popuniti i vratiti poštom na našu adresu: CACAO DROGERIJE, MNC Family group doo, Čiče od Romanije 30, Kragujevac 34000.

Prijem obrasca ćemo potvrditi i poslati vam uputstvo o načinu vraćanja robe. Troškove vraćanja snosite vi, a mi ćemo vam u uputstvu dati predlog kako da to uradite uz najmanje troškova.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Takođe, moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Opšte odredbe

Korišćenjem usluga našeg web-shopa prihvatate uslove korišćenja. Ako niste saglasni sa uslovima korišćenja, nemojte koristiti ove web stranice i web-shop.

Za porudžbinu proizvoda, osobe moraju biti starije od 18 godina.

Uslovi prodaje mogu se promeniti bez prethodne najave. Sve potvrđene porudžbine biće isporučene po uslovima važećim u trenutku potvrđivanja porudžbine.

©Autorska prava su u celosti zadržana. Celokupan sadržaj vlasništvo je MNC Family gorup doo i ne sme se, bez dopuštenja, koristiti niti dalje ustupati trećim licima.